Inga Fomčenko
Gydytoja endokrinologė

Išsilavinimas

 

1992 2005

Vilniaus Simono Daukanto vidurinė mokykla

2002 2003

„Fremtidsbroen“ mokykla Danijoje

2005   2011

 Medicina, Vilniaus universitetas Medicinos fakultetas,

2011 2015

Endokrinologijos rezidentūra, Vilniaus universitetas, Medicinos fakultetas

2015 iki dabar

Doktorantūros studijos, Vilniaus universitetas, Medicinos fakultetas

 

Kvalifikacijos kėlimas, praktika, organizacinė veikla

 

2005 – 2007             

Vilniaus Universiteto medicinos fakulteto studentų atstovybė (VUMFSA).

2005 – 2010             

Lietuvos medicinos studentų asociacija (LIMSA).

2010 vasaris – kovas

Kursai “Intruducion to IBM SPSS statistics” (“Insight Solutions”), trukmė – 16val.

2010 – 2011

Endokrinologijos būrelio įkūrėja ir pirmininkė. VU MF Studentų mokslinė draugija

 (SMD). SMD Tarybos narė.

2010 lapkritis

Mokymai „Naudojimasis elektroniniais mokslo šaltiniais (duomenų bazėmis):

Biomedicinos mokslo šaltiniai (8 akad.val.).

2015 sausis – kovas

ERASMUS praktika Endokrinologijos klinikoje, Mančesteryje, Junginėje Karalystėje.

Clinical attachment in Endocrinology department, Central Manchester University Hospitals NHS Foundation Trust, Manchester, UK.

 

Kursai „SpR GIM/Acute Medicine Training Days“, Wythenshawe and Manchester Royal

Infirmary Hospitals, Manchester, UK.

 

Kursai „Manchester University Specialty Sertificate Examination in Endocrinology and

Diabetes Training course“, Manchester, UK.

 

Publikacijos      

 

  • Aleknaitė, J. Urbonienė, V. Urbanavičius „Pomenopauzinio amžiaus moterų, sergančių 2 tipo cukriniu diabetu, kaulų mineralų tankio įvertinimas“, Gerontologija 2010; 11(3): 148–153.
  • Kalibatienė, B. Aleknienė, I. Aleknaitė „Lėtinių ligų sukelta anemija internisto praktikoje“, Medicinos teorija ir praktika 2010; 16 (4): 431–437.
  • Aleknaitė „Osteoporozės diagnostikos ir gydymo ypatumai“ Internistas 2014;10(147): 65-69.
  • Aleknaitė „Feochromocitoma – katecholaminus produkuojantis navikas: klinikinis atvejis“, Medicinos teorija ir praktika 2015; 21 (4): 853 – 856.